Kampaň EU na propagaci eura už stála 245 milionů eur

21.6. 2016Ing. Petr Mach, PhD20x

Kampaň EU na propagaci zavedení eura už stála děsivých 245 milionů eur, jak mi právě sdělila Evropská komise. Jsou to proplýtvané peníze daňových poplatníků. Svobodní jsou pro zachování koruny v České republice. Pokud by se mělo zavést euro, tak jedině referendem, a bez manipulativní kampaně vlády nebo EU.

Otázku jsem položil Komisi dne 7. 12. 2015:
Může Komise uvést, jaké byly celkové náklady na Informační kampaň o euru na níž se podle dostupných informací Komise podílela, a v souhrnu za všechny členské státy od spuštění kampaně do 1. 11. 2015? Jak velká částka z toho připadá na Českou republiku?

Celá odpověď Komise ze dne 10. 6. 2016 zde

Další moje otázky na Komisi a Radu najdete zde.

Lídr kandidátky SPD a Trikolory do Evropského parlamentu. Manžel, otec, učitel, ekonom